♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg under juli 2014

Av kim andersson - 24 juli 2014 10:15

Hej på er!
Vaknade för ett tag sen, har kollat på några videos på mobilen och nu ser jag på tv och ska snart äta frukost.
Igår skjutsade mamma in mig till Albin så jag spenderade dagen där. Det var super mysigt och roligt fastän vi typ bara såg på tv hela dagen och kikade med nån random haha!
Men åkte hem runt klockan 17. Då jag kom hem så åt jag tacos och sen for jag mamma pappa & Bibbi till herrgården fast jag och Bibbi for hem ganska snabbt.
Då mamma och pappa hade varit där klart så for vi ut med båten och skulle fiska men det visade sig att vi bara hade två maskar så det gick ju sisådär haha!

Av kim andersson - 20 juli 2014 15:31

Hoppas verkligen ingen ligger inne nu, alltså fyfan så skönt väder!
Ligger nu ute och solar på en Ö andra dagen i rad. Efter solandet så ska vi nog åka ut med båten och meta så det blir ju skojsigt!
Imorgon så ska jag ta bussen in till stan med Tilde och förhoppningsvis hitta mycket fint!

Av kim andersson - 20 juli 2014 00:21

Hej alla!
Lyckad kväll med grillat & rundpingis! Gick ju sisådär för mig i pingisen haha, hamnade i final en gång men förlora. Lät han vinna såklart men ah.
Imorgon vet jag inte vad som händer, det blir nog bra väder så ska väl mest troligt sola om inte all mygg å bräms har tagit mig först!


Av kim andersson - 15 juli 2014 19:45

Lyssnar ni inte så kan ni ju ba dra^


Av kim andersson - 15 juli 2014 19:06

Hej på er!

Det va rätt så länge sedan ,jag vet men har inte orkat blogga så mycket. 

Ska försöka sammanfatta vad jag har gjort på lovet medans jag inte har skrivit här. 

I slutet av juni så bilade jag,mamma,pappa och syster ner till huvudstaden och sov där en natt på hotell sedan for vi dagen efter till Arlanda flygplats och tog flyget till Dublin. Flyget gick ganska snabbt, typ 2 timmar bara så det var ju bra!:)

I Dublin så var det riktigt mysigt faktist och det bästa var såklart att dom hade super bra affärer som Forever 21, Pennys ,Lush och mycket mer bra! Så shoppade rätt så mycket! Vi var också på ett Zoo,det var sjukt coolt, dom hade super många djur som jag aldrig sett irl förut!

Efter 5 dagar(tror jag) tog jag och pappa flyget hem till sverige medans mamma och min syster stannade kvar. Då jag och pappa kom till stockholm for vi till parkeringen där vi hade bilen och bilade ner till Göteborg. Det kändes faktist inte att ta så lång tid men vet inte hur många timmar det tog. 

Då vi var framme så checkade vi iallafall in på hotellet och åt middag och såg fotboll i baren. 

Stannade i Göteborg runt 5 dagar, där shoppade jag också och sen var vi på Liseberg i två dagar och va en snabbis på Ullared.:)                  

Då mamma och min syrra kom till stockholm från Irland så mötte vi upp dom med bilen och åkte hem. Så kom alltså hem i torsdags tror jag. 

På fredagen for jag till Albin och va med han så det var ju roligt!:) I söndags for jag till Victorias stuga och sov där till måndag, vi badade och sådär,det var super kul! Sen fick hon ju också en sen födelsedags present av mig då också.:)

Igår då jag kom hem for jag ,mamma,pappa och Bibbi ut och fiskade med båten också, fick några firrar men det åskade super mycket och började regna så vi for hem.:)


Dedär var väl de mesta, inte allt dock men de viktigaste kanske. 

Kram på er alla!


     

   

       


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards