♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg under april 2014

Av kim andersson - 24 april 2014 19:40

 

Hej på er körde på lite rosa/lila text idag.

Dagen har varit tråkig ganska tråkig. Sov inte så mycket inatt så har varit trött och less hela dagen. Efter skolan så for jag och Victoria hem till mig och bakade chokladbollar sen for vi ut på picknick, det var super roligt och mysigt.  Efter det så for jag hem och åt, sen har jag gjort klart min idrotts uppsatts och spelat gitarr,spelade låten som är länkad där uppe,favoriten typ! Nu ska jag plugga no,usch. 

Imorgon så är det iallafall fredag och jävligt nära helg! ÄNTLIGEN.  

 

Kram på er alla!

Av kim andersson - 23 april 2014 12:35

Hej på er!

Nu sitter jag i korridoren med Elsa,Linnea och Tilde. Vi har svenska nu och ska jobba på någon tidnings artikel men jag är redan klar så jag lyssnar på musik just nu och ser lite pretty little liars. 

Efter skolan ska jag plugga no eftersom jag har prov på måndag och jag kan typ inget alls. Sen ska jag också göra min hälso uppsatts till idrotten som ska in på fredag,yey... 

 

         

Av kim andersson - 22 april 2014 13:47

Hej på er alla! 

Lovet har varit så bra fast än jag tillbringade det mest ensam typ. Det är ändå så skönt att slippa skolan och vädret nu, så underbart!

Jag har studiedag idag vilket är super eftersom då har jag ju lite längre lov än de andra skolorna sen så då vi börjar på onsdag så har vi sovmorgon också, kan det bli bättre?

Igår så var jag med Emil, Alvina och Engla på dagen. Vi cyklade runt i sävar och var lite överallt, det var jätte roligt! På kvällen så grillade vi vid vattnet fast Hjalmar&Victoria var också där då och det var super mys och vädret, gud vad varmt det var ändå,sjukt skönt alltså! Det var typ 9 grader på ica temperatur visaren så!:D Så ja vi grillade där till tio tror jag sen cyklade vi till skolgården och satt där och snackade till typ kvart över tio sen for vi hem. Då jag kom hem hoppade jag in i duschen sen la jag mig i sängen och somnade.

Imorse så vaknade jag runt tolv och då gick jag ner och såg lite topmodel och åt frukost sen bytte jag om och gick ut å jobbade på idrottsuppsattsen som jag nästan är klar med. 

Nu så sitter jag iallafall ute och lyssnar på musik i solen!:)

 

Hoppas att ni andra har haft ett bra lov också fastän alla inte är lediga idag också menmen.. 

 

             

Av kim andersson - 20 april 2014 18:45

Har ni hört Austin Mahones nya låt? Den är super bra,finns ute på itunes nu.

Dagen har varit helt okej men min dator är galen! Jag kan inte lägga in nå bilder på bloggen nu,direkt jag trycker på kamera saken så stängs det ner.:( Och igår då jag skulle skriva ett inlägg så gick de inte att skriva så då blev de bara bilder.:( 

Ska försöka fixa det nu iallafall! 

Kram på er alla!



Av kim andersson - 19 april 2014 20:43



       

Av kim andersson - 18 april 2014 23:34

Hej på er alla!

Idag har varit inne i umeå och köpt några saker till mitt rum. Då jag kom hem så satt pappa upp tvn på väggen och jag har hett upp en klädhängare på min dörr som jag också köpte idag. 

Nu så ligger jag iallafall i sängen i min nya rosa morgonrock också och ser på twlight, så spännande som vanligt! GOSH.

 

                       

tog bilder idag också som ni ser!:D  

Av kim andersson - 16 april 2014 23:06

 

Hej finisar!

Kvällen har varit toppen! Hade tänkt fara till ett ställe vid ån och plugga men Calle kom och då orkade jag inte plugga. Sen vart det lite kallt så vi gjorde en brasa där och grillade korv det var mys.

Nu sitter jag iallafall i sängen och ser på Twilight och kikar med dom bästa!

Imorgon måste jag verkligen plugga till NO provet!

 

 

Av kim andersson - 16 april 2014 13:50

Hej alla! 

Idag så har jag och bibbi mysit ute på taket, hon hade gjort chokladbollar nu på morgonen så det fikade vi. Dock vart det ganska så kallt snabbt ,det blåste så kallt inte som igår precis.

Igår så var det fantastiskt väder verkligen! På morgonen så hände en sak hemma så då for jag och Bibbi ut i sävar, först gick vi och satt oss nere vid ån, det var så fint och varmt faktist. 

Efter det så hade vi tänkt oss att gå till ica men vi gick istället hem och bytte om och tog bussen till stan. När vi var framme i stan så gick vi till café station, där köpte jag kladdkaka och kulglass såååååååå gott! 

Efter det så kom Bibbi på att vi kunde gå och se bio så vi gick till filmstaden och kollade vilka filmer som gick. Vi bestämde iallafall oss för att se rio 2 i 3D för den började typ just då vi kom så det var ju bra, då slapp vi all skit reklam också! På bion träffade jag Elsa också hahaa.

Hade iallafall en super bra dag fastän den var kaos från början.


     

inte nya bilder men ja fin är hon iallafall!!

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards