♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg under maj 2014

Av kim andersson - 31 maj 2014 20:23

Hej på er!

Orkar faktist inte skriva något om dagen så här kommer bilder istället.

         

#dagenibilder


Av kim andersson - 30 maj 2014 19:27


Hej på er alla!

Igår dagen och förrgår var super! Som jag sa så var jag med Alvina, vi sovde i min stuga och myste där,såg film, snackade massor och sen så har min granne skaffat en valp också så den myste vi med! For iallafall hem där ifrån igår runt två eller något sånt. 

Då jag kom hem så la jag mig bara och vilade hela kvällen och gjorde klart en matte inlämning som skulle varit klart några dagar innan men hoppas att det inte gör något. 

Dagen idag har iallafall varit helt okej! For till min brorsa och myste med hans två katter typ hela dagen sen så hämtade mamma och då for vi och klippte oss på Attityd. Blev rikitigt nöjd! Brukar bara ha håret rakt klippt men nu så körde hon uppklippt men det blev super de också! 

Ikväll ska jag nog bara vara inne å se film eller så. Så jävulst trött! 

Ha en bra kväll!


                   

Av kim andersson - 28 maj 2014 17:06

 

Hej på er! 

Igår var en helt okej dag förutom att de var brandövning i värsta vädret och sen blev det kkonditionstest på det. Jag vet inte om jag fick bättre eller sämre på detta konditionstest men tror det gick lite sämre med några sekunder:( fast de flesta tjejerna gick det sämre för men jaa.

Idag så hade jag sovmorgon till klockan 10 typ och sen hade vi bara kulturdag så var ute och kollade på tuffast i sävar ett tag och lite på några som sjöng/spelade. Men runt 12 så for jag och Alvina hem till henne, där lockade vi först mitt hår sen hennes, efter ett tag kom Victoria också!:) Kuligt.;)

Ikväll så ska jag vara med Alvina,vi ska sova hos mig typ och imorgon också kanske!:) 

Kram på er alla och hoppas ni har en bra helg!

                           

Av kim andersson - 26 maj 2014 15:59

Fyfan,måndag. Haft en så jobbig dag. Haft så jävla ont i magen och sen har jag varit trött och ledsen sen dehär vädret förbättrar det ju inte!:(
Är iallafall hemma nu äntligen,åt just macka och snapar nu med Albin hihi.

Helgen var super bra! På fredagen så var jag,Victoria och Emil på ug och körde brännboll det var super roligt!
På lördagen så for jag in till stan runt 11 och sen mötte jag Victoria och vi köpte några saker. Jag köpte en vit t-shirt från bikbok och en rosa croptop från bikbok och svarta jeans från Rut mfl.
Efter vi hade köpt de mesta så träffade vi Albin och gick med han och Victoria ville kolla på några affärer så det gjorde vi.
Sen så gick vi bara runt på stan hela kvällen och lyssnade på musik osv, det var super mys.
Sover på hotell den natten så det var super skönt så jag behövde inte fara hem så tidigt,gick in runt halv ett då alla mina kompisar hade farit sen så började det regna och blixtra också så ja.

Av kim andersson - 23 maj 2014 08:28

Datorn hemma har lagg så kanske inte skriver så mycket men.


               

Av kim andersson - 21 maj 2014 08:38

Godmorgon på er alla!

Vaknade som vanligt 6.30 imorse eller blev väckt men same shit. Hade egentligen sovmorgon men eftersom Engla skulle göra provet direkt på morgonen så gjorde jag också det. Vi gjorde ett so prov eftersom vi båda var sjuka då man skulle göra det. Det gick ganska bra, är iallafall ganska säker på att jag ska få ett E!:D 

 

Av kim andersson - 21 maj 2014 08:38

Godmorgon på er alla!

Vaknade som vanligt 6.30 imorse eller blev väckt men same shit. Hade egentligen sovmorgon men eftersom Engla skulle göra provet direkt på morgonen så gjorde jag också det. Vi gjorde ett so prov eftersom vi båda var sjuka då man skulle göra det. Det gick ganska bra, är iallafall ganska säker på att jag ska få ett E!:D 

 

Av kim andersson - 20 maj 2014 09:12

             

 

 


Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards