♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg den 4 maj 2014

Av kim andersson - 4 maj 2014 15:29

Usch,då var vi här igen,söndagsstressen om att det är måndag och skola imorgon,hel vecka dessutom.

Är super trött idag! Kom hem runt 12 igår natt efter jag hade varit med Fanny,Hjalmar,Olivia och Alvina. Då jag var hemma så var jag ihjäl fryst så jag hoppade ner under täcket och satte fötterna på en flaska med super varmt vatten och försökte få tillbaka känseln i fötterna haha.Sen så skypade jag till två ungefär sen så somnade jag.

Idag så har jag bakat chokladbollar sen fick vi gäster så vi fikade ett tag, efter det så gick jag och bibbi och spelade buzz. Vi tänkte spela SSX men det funkade inte:((( det är världens bästa spel!:( 

Men igår på dagen så var ju jag och Victoria i stan iallafall och köpte några saker,från början gick det sisådär för mig att shoppa men sen så gick det super och hittade det jag ville ha verkligen!!

Detta köpte jag:

 

   

Jacka: JC  599kr fast jag fick den för typ 449 (hade 25% där)

Blommig "croptop": H&M 50kr 

Grå croptop: H&M 30kr

 

Infinitiv ring(stolek medium): Ur och penn 39kr (tror jag)

(wonka) Nerds: Game 20kr

Crease blending brush:Gloss 99kr

 

 

Det var allt jag köpte och ja somsagt ,sjukt nöjd med allt jag köpt! Nu vill jag bara att det ska sluta snöa och regna så att jag kan börja ha croptops och allt!

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards