♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg den 8 maj 2014

Av kim andersson - 8 maj 2014 18:38

Rätt så skön dag idag! Om man bort ser då jag verkligen mådde piss. 

Vaknade runt kvart i sju och gick ner och pratade lite med mamma och åt frukost. Efter det så gick jag upp och försökte sova men behövde ha på ljudet på mobilen ifall mamma skulle ringa om läkartid osv så jag somnade inte direkt precis för att någrade kikade hela tiden haha. Efter ett tag somnade jag iallafall sen ringde mamma efter de somnade jag om fast blev väckt av mobilen ännu en gång runt 11 tror jag men då gick jag ner och gjorde nudlar och kollade på alla avsnitt av portkod 1321,Victoria tipsade om den serien och super bra var den! 

Då jag hade sett klart det så hade jag lite mini spa typ. Tände ljus i badrummet och hoppade i badet. Så najjssiiiigttt hihi. 

Ikväll så blir det iallafall eurovision song contest, det var inte igår (hade kollat fel) men tror att det är idag så taggataggatagga! 

Nu ligger jag iallafall i sängen och lyssnar på musik och hoppas på att värken i mina ben ska sluta! 

 

Kram på er alla!

 

     

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards