♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg under december 2014

Av kim andersson - 21 december 2014 21:59

Åhhh visst känns det mysigt med all julsämning! Loveeee it.         

Jag vet att jag som vanligt har varit sämst på att blogga men hur som helst så ligger det till just nu så att jag har gått på jullov äntligen!!

Känns så skönt!Behövdes verkligen, så som jag har varit alldeles sönderstressad för skolan. Det har iallafall varit ganska

värt haha, mina betyg var faktist bättre än väntat på det mesta iallafall! Thank god!

I fredags var det iallafall julavslutning på min skola och jag och mina friendos uppträdde lite,vi spelade &sjöng låten Santa Baby,

jag tycker det gick helt okej! Alla de andra som också uppträdde var iallafall tipptopp!

Fredagen före det var det iallafall Lucia uppvacktande eller vad man säger på skolisen och musikprofilen lussade i klassrum och 

jag var Lucia, seriöst ,det värsta jag gjort. Kronan satt så hårt att jag fick ett blåmärke efter på pannan så jag höll på att tuppa av typ

sen fick jag också 127823kg stearin i håret men hade som tur var ett hål efter det och sen so lektion där man bara skulle lämna in 

ett papper så jag for hem och mammi hjälpte mig att få ut all stearin ur håret fast ja det tog tid men kom bara typ 10 min försent och det

gjorde ingeting. Min lilla slutsatts är iallafall, don't do it.

Nu så ska jag spela lite moviestarplanet med min friendoo tror jag hehe sen imorgon ska jag och mina andra friendos ha lilla

julafton på kvällen så det blir säkert helt okej det också. 

Hoppas alla får en toppen jul och får tillbringa den med nära och kära! 

Peace out.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards