♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg under juni 2014

Av kim andersson - 16 juni 2014 22:54

Hej på er alla!

Har varit med Moa ett tag idag och på kvällen for jag på gymmet med pappa!:)

         

Av kim andersson - 15 juni 2014 21:50

Hej på er!

Dagen har varit ganska tråkig eller jag och Bibbi for till stugan ett tag så det var ju roligt!

Ikväll ska jag nog bara skypa med Rg som jag gör nu, får se hur länge jag stannar uppe men det blir nog ett bra tag! 

Hoppas ni får en bra kväll,kram!

Av kim andersson - 14 juni 2014 20:53


Hej alla!

Som jag har sagt så fyllde jag ju 14 igår, fick super fina presenter osv! Så glad över det jag fick alltså!:D 

Idag så har jag iallafall bara tagit det lungt och sett några PLL avsnitt.:)

Men det jag fick igår var, Parfymen Dot av MarcJacobs som jag önskade mig,en random parfym,några parfymprover, 3badbomber,Nude 'Tude från The Balm, 500kr, ett litet gosedjur,nageldekorationer typ,vita låga covers fast stoleken var lite stor så ska testa en annan stolek om nån dag sen så hade Bibbi betällt Wilmas Beauty borstsättet som kommer vilken dag som helst nu! 

Då vi hade firat klart osv så gick jag och Bibbi upp men sen när jag gick ner för trappen så låg det ännu ett packet där! Det var typ en student present till både mig och Bibbi,så sjukt snällt av mamma och pappa!:D Men vi fick iallafall Babyliss CurlSecret locktången som vi båda ha velat ha så länge! 

Har testat den idag och lite igår och de funkar super dock så vet jag inte än hur jag ska få lockarna att gå "ifrån ansiktet" på båda siderna eller ja tjejer fattar haha. 

 

                                   

Av kim andersson - 12 juni 2014 20:14

Hej alla! 

Imorgon fyller jag 14år, rätt så taggad är jag ändå haha. Farmor och farfar har ju som sagt varit här och grattat mig, jag fick 500kronor av dom så det var ju super nu när jag ska utomlands i sommar och shoppa jätte mycket!!

Men har faktist inte så mycket ideer på vad jag ska skriva så kör på en önskelista och nej tro inte att jag är så att jag förväntar mig att få allt dehär!


WilmasBeauty borstsätt

 

 

Nude 'Tude av The Balm

 

 

Babyliss Curl Secret

 


Moneyyyy


 

Av kim andersson - 12 juni 2014 10:18

Godmorgon! 

Vaknade först 5 imorse men somnade efter ett tag och vaknade nu eller ja runt 10. 

Jag har inga planer vad jag ska göra idag, ikväll ska iallafall farmor och farfar komma och fira mig eftersom jag fyller 14 på fredag men de kunde inte komma då så ja de kommer ikväll istället så det blir ju roligt!

Hoppas alla får en bra dag!      

Av kim andersson - 11 juni 2014 20:07

                                             

Av kim andersson - 11 juni 2014 19:49

Hej på er alla!

Vaknade halv nio och då gick jag upp och sminkade mig och lockade håret, det tog riktigt långt tid faktist. Jobbigt jobbigt haha. Klockan 20 i tolv typ och där träffade jag Engla och Alvina och sen Ylva. Efter typ tjugiominuter så gick vi iallafall äntligen till krypedalen och skulle sätta oss på bänkarna där men det var jätte trångt så jag fick sitta i victorias knä och ibland ylva och tildes haha. 

Efter skolavslutningen så for jag,mamma och Bibbi till stan och åt på Kina resturang, super gott var det verkligen och jag var så hungrig så det satt ju bra! 

Ikväll så vet jag inte vad jag ska göra men får väll se sen.:)        

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards