♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg under juli 2015

Av kim andersson - 21 juli 2015 21:34

Hej på er alla!
Idag har jag byggt en altan med pappa och målat på ett 'hus' jag och Bibbi har tillsammans. Det blev riktigt bra och nu ikväll har vi också sättit upp några jätte fina krokar och en spegel som är urfin den med!! Men ska bygga ett staket runt altanen också någon dag men får se när.
Imorgon vet jag inte riktigt vad ska jag göra,antingen så kanske jag bara tar det lugnt eftersom de ska vara bra väder eller kanske vara med kompis eller far jag till stan. Får se imorgon helt enkelt!
I helgen var jag iallafall med Ebba på söndagen till måndagen tror jag det var och det var verkligen hur roligt som helst!! Hihi hur som helst så ligger jag nu iallafall i sängen och lyssnar på mysig musik och snapar med några men ska kanske försöka att sova lite tidigare idag dock tror jag inte jag riktigt kommer klara av det men får försöka hehe.
Hoppas ni får en fortsatt bra kväll,puss!

Av kim andersson - 15 juli 2015 23:08

Hej alla!
Idag har jag varit på stan med min syster och shoppat lite kläder och så! Det var riktigt mysigt har dock super ont i mina ben nu hehe men de är sånt man får ta!!! Imorgon ska jag nog vara med Victoria,det blir kul att äntligen få träffa henne! Har saknat henne så mycket:((
Hoppas ni får en bra kväll,kram!

Av kim andersson - 14 juli 2015 22:24

Hej alla! Just nu ligger jag i sängen och ska snart sova så jag kommer mig upp imorgon. Idag har jag inte gjort något alls typ,det har varit så tråkigt. Hoppas att veckan blir bättre snart!! Tror på morgondagen och fredagen! Denna veckan har verkligen varit så tråkig!
Hoppas iallafall ni haft det bättre!

Av kim andersson - 11 juli 2015 16:14

Hej på er!

Har inte direkt något roligt att skriva idag heller men jaa,är fortfarande sjuk men idag så vilar jag iallafall

rösten så den kanske blir bättre.

Lär inte göra typ något alls idag heller,kanske ser någon film

eller något ikväll ,ingen aning. 

Hoppas ni får en fortsatt bra dag!

kram.

Av kim andersson - 10 juli 2015 18:59

Hej på er alla!

Dagen har varit sisådär för mig,vaknade med feber så har bara legat i sängen hela dagen men nu

så skypar jag iallafall.

Har inte direkt något roligt alls att skiva sorrysorry men hoppas

att ni alla får en toppenkväll!

Kram

 

Av kim andersson - 9 juli 2015 16:02

Hej på er alla! 

Hoppas ni haft en bra dag än så länge även fast vädret suger.

Min dag har iallafall inte varit speciellt bra,vaknade flera gånger imorse men gick iallafall upp

nio och såg lite tv sen så la jag mig och sov till två så det var iallafall skönt!

Efter det har jag bara sett tv med mammi och mysit och nu ska

jag kanske se lite pretty little liars.

               

bild från min födelsedag hehe

Av kim andersson - 8 juli 2015 22:38

Hej alla! 

Sorry att jag som vanligt inte uppdaterat något här men ska ge det ännu ett försök nu när jag ändå är

sjuk och bara ligger i sängen all day.

Hursomhelst kan jag berätta lite om mitt lov,inte för att jag har gjort så mycket men 

förra veckan så for iallafall jag och pappa till hudiksvall för att köpa en moped till mig och är så nöjd!

Annars på lovet har jag varit med kompisar. Jag ,Camilla,Victoria och Alvina for till stan

och såg på Brolle för nån vecka sedan och de var sjukt roligt,int för att jag gillar Brolle direkt men det var en riktigt 

rolig kväll!

I lördags var jag på cirkus också här i sävar men den va inte riktigt så tipptopp som man trodde den

skulle va så de var ju en liten miss men det var ändå kul och mysigt.

Har panik iallafall nu över konfrimationen som jag anmält mig till nu,har typ inget tagg alls på det längre

men får se hur jag gör med det, det blir säkert roligt då man väl är där..

                            

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards