♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Direktlänk till inlägg 9 november 2015

won't let go

Av kim andersson - 9 november 2015 19:46

Hej på er!

Helgen har varit både super bra och förjävlig. 

På fredagkväll så for jag till ug och mötte Robin, sen så var vi en snabbis på tg sen var vi mest ute tills 

vi gick tillbaka till ug och då kom Ebba också dit vilket var skojsigt.

Lördagen var en så kass dag!! Däremot var kvällen såklart tipptopp då Linus kom till mig runt 23 och 

sov över. Det var super mysigt som vanligt!

Söndagen var bra så länge Linus var med mig men runt 13.30 så skulle jag ,pappa ,mamma och Bibbi fara

till stan för att se bio så då kunde jag inte vara med han något mer.

Vi såg iallafall den nya James Bond filmen och jag tycker den ändå var rätt så bra dock brukar jag inte se

actionfilmer i vanliga fall men ja den var helt okej ändå.

Hade det väldigt svårt att somna igår så var rätt så trött imorse men for iallafall till skolan där vi 

först hade idrott där vi dansade bugg och det var riktigt kul!! Sen så hade vi so vilket var väldigt lugnt då man bara

behöver sitta och lyssna och kanske anteckna om de behövs.

Sen hade vi två till lektioner idag egentligen men jag var inte med på dem.

Nu ska jag iallafall plugga till ett no-prov jag har på torsdag!!


Föressten så hade vi stilbytardag på skolan i fredags och jag var utklädd till Zorro ,det var riktigt skojsigt 

men mina skor var så osköna så jag knappt kunde gå på fötterna då jag kom hem...

       

        (dagen innan då jag skulle testsminka mig)

   


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kim andersson - 20 september 2016 20:21

Här är några bilder från sommaren och senaste tiden.  (visste inte vilka som ville vara med så tog inte med jätte mycket på kompisar osv)                                                                        ...

Av kim andersson - 28 juni 2016 22:44

Shoppade lite nya kläder igår! Två par byxor från bikbok för 299kr styck, ett croppat linne för 149kr också från bikbok och en klänning för 249kr. Sen har jag också köpt en bomberjacka från Gina Tricot för 399kr. Super nöjd med köpen men är dock ...

Av kim andersson - 27 juni 2016 01:27

Hej på er! I fredags var det midsommar afton som ni probably är fullt medvetna om. Jag firade iallafall det i stugan med några grannar och min familj. Det var jätte mysigt! På dagen åt vi lunch tillsammans och for sedan till midsommarstången och se...

Av kim andersson - 23 juni 2016 04:45

Detta är en av de finaste låtarna jag hört! Verkligen värd att lyssna på! ...

Av kim andersson - 22 juni 2016 21:48

Hej på er! Ääääntligen är det sommarlov! Känns dock inte riktigt som det än då vädret har varit så dåligt! Som vanligt är jag tillbaka och bloggar nu efter att inte bloggat på super länge. Blir altid så för mig hehe och  varje gång jag ska börj...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards