♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg den 3 november 2015

Av kim andersson - 3 november 2015 21:27

Dagen har varit bra, skolan var inte så värst jobbig idag. Hade matteprov och förhoppningsvis får jag

godkännt på det och sen fick jag tillbaka mitt tyskaprov och där fick jag C så det är jag riktigt nöjd med!

Hur som helst så efter skolan så tog jag det först bara lungt sen så for jag och Victoria och kollade på 

en innebandymatch vilket var lite små kuligt.

Nu ska jag nog hoppa in i duschen.

Kram på er.

 

Av kim andersson - 3 november 2015 08:30

Jag insåg idag att det bara är en månad kvar till december!! What?!?!

Jag är så sjukt taggad på julen ,har verkligen aldrig varit såhär taggad!! Har redan börjat köpa julklappar 

och lyssnar på julmusik 24/7. 

Det blir så mysigt då man kan börja julinreda hemma och bara ha det super mysigt!!

Sen tycker jag också att det är urmysigt med julkalender så jag hoppas verkligen att årets julkalender blir en bra för förra årets var så dålig och man fick ju inte alls någon julkänsla av den!!

Hur som helst hoppas jag på en riktig mysig jul!!! 

Kram

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards