♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg den 2 november 2015

Av kim andersson - 2 november 2015 21:00

Måste säga att jag tycker att Justin Biebers nya låt är svinbra! Den har inte så värst speciella "drag"

eller alltså på det sättet är den inte så speciell men jag tycker att texten är verkligen riktigt bra!

 

This life's not easy
I'm not made out of steel
Don't forget that I'm human
Don't forget that I'm real
You act like you know me
But you never will

 


Av kim andersson - 2 november 2015 18:49

Hej på er!

Som jag sa så skulle jag på utvecklingssamtal men min lärare glömde typ bort det så for till skolan i 

onödan vilket sög.

Ska iallafall kanske ta mig nån middag nu och sedan göra min bokrecension och kanske kolla igenom

matten.

        

Av kim andersson - 2 november 2015 14:41

Hej på er alla och hello monday. 

Men inte ska vi vara sura bara för att det är måndag?? Eller??

Min dag har varit helt okej, har dock fått riktigt ont i huvet nu på slutet av dagen men som tur var dagen kort

så det blir bara att vila nu. 

Har iallafall haft idrott,där vi hade pardans vilket var kul sen har vi haft so sen

hade vi hk där vi gjorde tigerkaka ,mums! Efter det hade vi svenska sen slutade vi.

Ikväll måste jag göra en bokrecension på¨en bok som jag läst på engelskan som ska vara klar imorgon(!!?) menmen

det lär inte vara så svårt,har ju sett filmen så sen ska jag snart på utvecklingssamtal också men det lär ju gå

snabbt, lärarna brukar inte säga så mycket faktist.

På fredag verkar det som att det är stilbytardag och jag funderar på vad jag ska klä ut mig till, 

någoting blir det nog iallafall.

Hoppas ni haft en bra måndag!

Av kim andersson - 2 november 2015 06:15

Dessa låtar är jag absolut besatta av och tänkte därför dela med mig av dem.

 

Låt nr1.

Ed Sheeran (that i adore!!)  och Rudimental's låt Lay it all on me är så bra ,man blir verkligen 

"in the zone" om ni förstår!!

Låt nr1.

Sorry -Justin Bieber. Det är väldigt svårt att missa att justin har släppt en ny låt men för er som har missat

den,here you go.


Låt nr3.

Sayonara av Rebecca & Fiona. Ärligt talat vet jag inte vad som "tilltalar" mig i denna låt

jag bara gillar den iallafall!


Låt nr4.

Hello-Adele. Jaa behöver man ens säga något? Det är Adele !!


Låt nr5.

Detta är en låt som jag inte tror så många gillar, man måste ha en speciell musiksmak för att 

gilla denhär (tror jag). Den heter iallafall Real av Years & Years.

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards