♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg under september 2014

Av kim andersson - 30 september 2014 09:00

Hej på er alla! 

Igår så var det ju måndag som ni alla vet , probebly. 

Hade inget speciellt då, ganska snabb skoldag, fick hål på svenskan eftersom vi inte hade någon lärare

så då for jag hem och gjorde plättar så det var ju riktigt gott!

Annars hade vi inte så mycket, fick tillbaka matteprovet och det gick absolut sämst. Hade musik iallafall

och det var riktigt kul! Vi tjejer ska köra punk och killarna reggey hur det nu stavas, kommer äga iallafall ahha.

Nu har jag iallafall gjort klart någon svenska inlämning som vi skulle göra nu när vi inte hade lärare.


Av kim andersson - 28 september 2014 23:02

Av kim andersson - 28 september 2014 12:53

Hej på er alla! 

Väldigt trött idag men tänkte berätta lite om helgen som passerat.

På fredag så for jag på ug som jag sa att jag skulle, det visades skräckfilmer men jag såg bara nån minut av the ring 

men den var as konstig och jag blir lätt rädd av skräckisar så jag valde att inte se så långt för jag skulle ju cykla

hem sen också. ;)

Jag och Emil var trötta runt halv 11 eller så, så vi for hem lite tidigare än de andra men vi var ute och pratade ett bra

tag innan vi skilldes åt.

På lördagen så gjorde jag absoult ingeting på förmiddagen, väntade bara på att pappa skulle vara klar med 

traktorn så han kunde fara till Umeå med mig. Tillslut var han iallafall klar så då for vi till Åhlens där jag köpte en ny 

ögonbrynspenna eftersom min förra var slut och kände inte för att köpa en likadan för den var så pass dyr så jag frågade

om hjälp där och det blev perfa. Den nya kostade iallafall bara 89kr. 

Efter Åhlens så for vi till Hemmakväll,Jula och Lidl och köpte lite godis och annat, såg en parfym på lidl och var såklart

tvungen att köpa den eftersom jag är beroende av att köpa nya parfymer, fml. 

Då vi kom hem så åt vi middag sen så städade jag upp mitt rum och när klockan slog 20.00 så gick jag ner till tv rummet

och såg på fortet som faktist var ganska bra, Samir var ju med men han var inte jätte bra men snygg att kolla på.;)

Imorse vaknade jag iallafall runt 10 och då kom min syster in till mitt rum och pratade lite sen gick jag ner och åt 

frukost och såg tv. Har inte gjort speciellt mycket men måste plugga mycket idag sen ska jag också se massor av

mina favoritprogram ikväll, de bästa programmen går på söndagar (förutom hollywood fruar) ,ska se Akward ,faking it, Virgin Terrotori och partaj så tagga! 

                

Av kim andersson - 26 september 2014 07:00

Åh äntligen fredag! 

Nu gäller det bara att klara dagen sen så får jag pusta ut och göra vad jag vill tills det blir

måndag då haha men det tänker jag verkligen inte tänka på nu! 

Ikväll blir det ug med massor av vänner! 

 

Av kim andersson - 25 september 2014 20:42

You're welcome

Av kim andersson - 25 september 2014 20:20

Fy vad trött jag har varit idag, på musikprofilen så höll jag på at somna för det var sjukt tråkigt 

och jag var så trött fastän jag la mig rätt så tidigt igår. 

Resten av lektionerna var sisådär, på no'n så hade vi redovisning, det gick ändå rätt så bra,

kunde gått bättre men jag har då gjort vad jag kunde. 

Har också haft engelska ,slöjd och tyska idag, på engelskan har jag och engla börjat 

jobba på en engelska redovisning så det blir säkert toppen! På slöjden så gick det bra från

början men sen så laggade symaskinen upp sig och jag gav upp för jag ville bara hem och sova

men sista lektionen var då tyska men behövde bara vara där ett tag för sen skulle jag fotas med

musikprofilen så det var great ,såg bara ett program på tyskan. 

Fotot blev säkert hur fult som helst menmen.

Nu ska jag bara ta det lungt för jag har sjukt ont i huvet och rumpan och benen hehe mycket träningsverk sen 

idrottslektionen vi hade i onsdags.

              

Av kim andersson - 25 september 2014 19:58

Hej på er alla!

Nu har jag äntligen tänkt att komma tillbaka och blogga,har tänkt på det rätt så länge nu men aldrig

tagit tag i det. 

Nu ska jag iallafall försöka så gott jag kan! Tyvärr har jag just nu ingen riktig kamera att fota med

heller för jag har varit så duktig att jag har tappat bort min kamera laddare men ska nog beställa

en ny då jag har fått nästa oktobers månadspeng,tills dess får ni nöja er med dåliga och tråkiga bilder. 

Nu får ni då nöja er med en lite gamlare bild.

     

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards