♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg under oktober 2015

Av kim andersson - 31 oktober 2015 21:05

Hej alla!

Skrev just ett inlägg här men datorn blev konstig så det togs bort menmen i'm back.

Så happy halloween! Nä kanske inte så happy halloween för min del

men ja,just nu ligger jag på mitt rum med massa mensverk och ser family guy yey. 

Hur som helst,förra veckan hade jag prao-vecka och jag praoade på ensminkutbildning,

det var riktigt roligt och jag lärde mig mycket! Denna vecka har jag haft höstlov och gudesligen vad jag skulle vilja att det är några veckor till iallafall! Blir less av att bara

tänka på att fara tillbaka till skolan på måndag!!!

Hur som helst har väl lovet varit ganska bra, måndag och tisdag tog jag det bara lugnt 

sedan på onsdag for jag och mamma till skellefteå och gick på stan där

och shoppade lite julklappar och hade det allmänt mysigt!(Är super mega taggad på julen!!)

På torsdag så kom Linus till mig och sov här till fredag och sedan sov han hos

mig fredag till lördag också,alltså for han hem idag och jag saknar han redan,fml.

Ikväll har jag iallafall inga planer och känner inte direkt för att hitta

på något speciellt heller för den delen. Funderade på om jag skulle testa sminka

någon halloween sminkning men vet inte om jag orkar nu. 

Hur som haver ,hoppas att ni har haft en bra halloween och en fortsatt bra halloween!

              

   

(detta var bilder från sminkutbildningen då de jobbade med specialeffekter som sår och föråldring osv)

   

(bilder från skellefteå)

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards