♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg under juni 2014

Av kim andersson - 10 juni 2014 14:25

SHIIIITTT. Imorgon smäller det! Efter imorgon behöver jag inte vakna upp klockan halv sju varje dag och tvinga mig själv att gå upp för att fara till ett ställe jag hatar! Åh så jävulst skönt med sommarlov! Ska nog gå upp runt 9 för att sminka mig osv för att det kan gå åt helvete och då måste jag ju göra om osv haha. Man ska iallafall vara på skolan 12 för att sen gå till krypedalen och jaa vara på avslutningen haha.:)  

Men dagen idag var helt okej, det var klassensdag på skolan så vi for till Täfteå där våran lärare bor och jaa där badade vi och vissa åkte häst,ganska roligt var det endå! Super varmt i vattnet också! Tyvärr blev man uppäten av myggen direkt man kom upp så det sög!:( 

Ikväll så ska jag fara till Victoria och vi ska ha ett litet spa hos henne med ansiktsmask och sånt där!:D Det blir super duper kuligt!:D 

 

Bilder som jag har tagit medans jag inte har bloggat:

               

har köpt koftan på bikbok i fredags för 150kr (det var 50% rea) och linnet här nedanför köpte jag också där för 149 kr tror jag

    

Av kim andersson - 3 juni 2014 10:24


Hej på er alla!

Nu har jag sista tyska lektionen denna termin, äntligen! Bara en vecka kvar nu sen lov! 

       

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards