♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Direktlänk till inlägg 26 maj 2014

DÅLIG DAG

Av kim andersson - 26 maj 2014 15:59

Fyfan,måndag. Haft en så jobbig dag. Haft så jävla ont i magen och sen har jag varit trött och ledsen sen dehär vädret förbättrar det ju inte!:(
Är iallafall hemma nu äntligen,åt just macka och snapar nu med Albin hihi.

Helgen var super bra! På fredagen så var jag,Victoria och Emil på ug och körde brännboll det var super roligt!
På lördagen så for jag in till stan runt 11 och sen mötte jag Victoria och vi köpte några saker. Jag köpte en vit t-shirt från bikbok och en rosa croptop från bikbok och svarta jeans från Rut mfl.
Efter vi hade köpt de mesta så träffade vi Albin och gick med han och Victoria ville kolla på några affärer så det gjorde vi.
Sen så gick vi bara runt på stan hela kvällen och lyssnade på musik osv, det var super mys.
Sover på hotell den natten så det var super skönt så jag behövde inte fara hem så tidigt,gick in runt halv ett då alla mina kompisar hade farit sen så började det regna och blixtra också så ja.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kim andersson - 20 september 2016 20:21

Här är några bilder från sommaren och senaste tiden.  (visste inte vilka som ville vara med så tog inte med jätte mycket på kompisar osv)                                                                        ...

Av kim andersson - 28 juni 2016 22:44

Shoppade lite nya kläder igår! Två par byxor från bikbok för 299kr styck, ett croppat linne för 149kr också från bikbok och en klänning för 249kr. Sen har jag också köpt en bomberjacka från Gina Tricot för 399kr. Super nöjd med köpen men är dock ...

Av kim andersson - 27 juni 2016 01:27

Hej på er! I fredags var det midsommar afton som ni probably är fullt medvetna om. Jag firade iallafall det i stugan med några grannar och min familj. Det var jätte mysigt! På dagen åt vi lunch tillsammans och for sedan till midsommarstången och se...

Av kim andersson - 23 juni 2016 04:45

Detta är en av de finaste låtarna jag hört! Verkligen värd att lyssna på! ...

Av kim andersson - 22 juni 2016 21:48

Hej på er! Ääääntligen är det sommarlov! Känns dock inte riktigt som det än då vädret har varit så dåligt! Som vanligt är jag tillbaka och bloggar nu efter att inte bloggat på super länge. Blir altid så för mig hehe och  varje gång jag ska börj...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards