♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg den 7 april 2014

Av kim andersson - 7 april 2014 18:13

hej alla!

Dagen har varit tråkig,som vanligt typ. Varit jätte trött och haft ont i huvet och är bara så slut i 

hela kroppen, sen är jag ju förkyld också,åhh så jobbigt! 

Nu så ska jag iallfall försöka träna till no provet som är på fredag, kan ingeting.

 

I helgen så har jag iallafall haft tjejkväll med ylva,engla och alvina på fredagen. 

På lördag så for jag och victoria in till umeå, först for vi på stan och åt på mcdonalds, sen for 

vi till Vildmanna och såg på en match sen var vi där ett tag med Albin.:) 

Efter det så gick vi därifrån till centrum igen och där kollade vi efter lite kläder och sånt, jag 

köpte bara en sminkbostsprej rengörings sak på kicks.

På söndagen så firade jag och min familj pappa eftersom han har fyllt år då vi var utomlands,

men på förmiddagen så for jag,pappa och min syster in till stan och köpte en kofta.

 

                       

 

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards