♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg den 1 april 2014

Av kim andersson - 1 april 2014 20:37

 

Hej alla!
Trött idag också! Hade iallafall sovmorgon imorse och har det imorgon också, sjukt skönt! Eller idag sov jag inte mycket längre än jag kunde men imorgon så ska jag nog sova längre, iallfall till halv åtta! Idag har varit en helt okej dag, haft hål så det är ju prima! På hålet så satt bara jag,Ylva,Engla och Alvina i biblan och såg Pretty Little Liars så det var spännande, fast det var ju bara jag som förstod något eftersom de aldrig sett det (tror jag). 

Efter skolan så följde Alvina med mig hem, vi låg mest och pratade och sen nu på kvällen så sminkade vi varandra.. vart ju ..ja,sådär. Imorgon har jag englska redovisning, usch! Ganska nervös faktist, man ska typ ha en redovisning på 5 minuter men våran är bara 3 minuter. Men det går säkert bra...

Fick iallafall de jag hade beställt från Nelly.com idag! En avslutningsklänning och en såndär bh som man bara "klistrar" på eller nej men som varken har band över axlarna eller runt ryggen..

Är iallfall riktigt nöjd med båda! Nu måste jag bara hitta skor till avslutningen.

       

 

Puss!

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards