♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg den 3 april 2014

Av kim andersson - 3 april 2014 18:04


Ärligt talat vet jag inte riktigt vart jag fick att jag skulle göra detta inlägg ifrån men har hört så många på senaste tiden som inte är nöjd med sina kroppar så här är tips till att bli motiverad till träningen, vi alla vill bli trygga i vårat utseende! Dock tycker jag verkligen att alla ska vara rätt så nöjda med deras utseende för alla är så vackra än vilken form de har på sina kroppar men detta inlägg är verkligen inte bara om att "få en snygg kropp" utan det är om att bli hälsosam också! Så hoppas att ingen tar illa upp!

 

 

TIPS FÖR ATT BLI MOTIVERAD ATT TRÄNA


  • Köp en söt outfit som du tränar i, på såsätt blir det mycket roligare att slänga på sig träningskläderna och fara till gymmet eller vars du nu tränar!
  • Gör nyttiga snacks, då jag är sugen på något gott så försöker jag äta något sådant, typ hallon eller grönsaker ,det kan vara riktigt gott ibland faktist!
  • Skaffa den bästa spellistan med all pumpad musik du kan hitta eller se på någon bra serie medans du tränar!
  • Sök efter fitness bilder på tumblr eller weheartit och bli inspererad och hitta din drömkropp!
  • Träna det du vill träna, och hur du vill träna!
  • Ha roligt då du tränar! Tänker du att det är så sjukt tråkigt att träna? Det finns alltid något sätt att ändra på det! Försök att hitta på något sätt att få träning att bli roligt!Fast visst skulle det vara mysigare att ligga på soffan med popcorn och se på film istället för att fara på gymmet...
  • Få in en rutin! Får du in en rutin nu så kommer du mest troligt hålla den rutinen länge! T.e.x att du tränar en halvtimme varje dag!
  • Belöna dig själv! Bestäm dig för att när du har nått ditt mål så kan du få göra något roligt, för det är viktigt att få ha kul ibland också! Träning ska ju inte vara det enda du gör.


 

    

 

bilder från tumblr!

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards