♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2014

shopaholic

Av kim andersson - 26 oktober 2014 09:29

Godmorgon alla underbara och happy sunday.

Typ enda söndagen som jag inte hatar eftersom jag har ju lov nästa veckan så får sova hur länge jag vill imorgon ,slå den ni.

Igår så har jag,Alvina och Victria varit på stan. Min mamma skjutsade in oss runt halv 10 så vi var därr ungefär tio över

tio. Då vi var framme så snabbade vi oss direkt upp till Cubus! Vi var där i lite mer än en timme och jag hittade 

en stickad tröja,en stickad kofta, en mössa och VÄRLDENS SKÖNASTE bh! Det var 30% på alla kläder så blev inte allt för dyrt heller! Mitt skulle kosta runt 600 men blev 400 nå istället liksom what a deal.

Efter vi var på cubus så gick vi iallafall och tog lite cider som man fick och sen gick vi på JC.

Där hittade jag en grå kofta! Äntligen! Om ni bara visste hur länge jag har letat efter en! Den var dessutom på rea wiho.

Hursomhelst så gick vi runt på lite mer affärer och tog 16.10 bussen hem.

Sammanfattning av dagen var iallafall toppen! Hittade så mycke goodies.

På kvällen tog jag det bara lungt och myste och skypade en snabbis med RG.

Hoppas ni får en fortsatt bra söndag!

 

stickad tröja- cubus 399kr     

vita jeans - salt 399kr

   

Svart linne med spets-bikbok 2 för 99 (victoria köpte en,jag köpte en så blev 50kr för mig)   

Vinröd stickad kofta- Cubus 249kr  

       

Grå kofta- Jc 200kr

 

Grå mössa- Cubus- 79kr

 

            Rosa pyjamas shorts och linne- h&m 299kr

Mysig "kvälls" kimono - h&m 299kr      

      

Sen har jag inte bilder på resten men det var bara 3par troser och den rosa bh'n som man ser på pyjamasbilden hehe orkade inte byta för den var så skön.. 


 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kim andersson - 20 september 2016 20:21

Här är några bilder från sommaren och senaste tiden.  (visste inte vilka som ville vara med så tog inte med jätte mycket på kompisar osv)                                                                        ...

Av kim andersson - 28 juni 2016 22:44

Shoppade lite nya kläder igår! Två par byxor från bikbok för 299kr styck, ett croppat linne för 149kr också från bikbok och en klänning för 249kr. Sen har jag också köpt en bomberjacka från Gina Tricot för 399kr. Super nöjd med köpen men är dock ...

Av kim andersson - 27 juni 2016 01:27

Hej på er! I fredags var det midsommar afton som ni probably är fullt medvetna om. Jag firade iallafall det i stugan med några grannar och min familj. Det var jätte mysigt! På dagen åt vi lunch tillsammans och for sedan till midsommarstången och se...

Av kim andersson - 23 juni 2016 04:45

Detta är en av de finaste låtarna jag hört! Verkligen värd att lyssna på! ...

Av kim andersson - 22 juni 2016 21:48

Hej på er! Ääääntligen är det sommarlov! Känns dock inte riktigt som det än då vädret har varit så dåligt! Som vanligt är jag tillbaka och bloggar nu efter att inte bloggat på super länge. Blir altid så för mig hehe och  varje gång jag ska börj...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards