♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg under oktober 2014

Av kim andersson - 3 oktober 2014 12:35







      wanties


1.                                                                                                                           2.                       3.                                               4.    

5.    


______________________________

1. Byxor

Ska nog försöka att köpa någon av byxorna längst upp,har testat dom då jag var i göteborg och dom är så 

sköna och rätt så snygga tycker jag! Men ska nog mestadels ha dom hemma isåfall, tänker inte precis köpa 

dom för att visa asset som alla typ tror. 

2.Polaroid kamera

Hur fina är inte polaroid bilderna? Jag tycker iallafall att det blir otroligt fina bilder så det skulle jag verkligen 

vilja ha för då kan man ju sen sätta upp bilderna på väggen å såååå.

3. Xlash ögonfransserum

Själv tycker jag inte att jag har såå korta ögonfransar men skulle verkligen inte skada om dem blev längre 

och tjockare! Ska nog önska mig serumet i julklapp, just nu kör jag bara på vaselin varje kväll, har hört 

att det ska hjälpa lite iallafall.

4. Macbook

Visst det är kanske a bit much men seriöst alla datorer jag har haft (det är många) får något lagg och 

blir helt galna, min syster har en macbook och den är helt underbar, ska försöka spara alot nu så jag 

kanske kan köpa en någon dag!

5.Hi-call Bluetooth vantar

Dessa coola vantar har både en microfon och högtalare i vantarna så man kan prata med handen på

ett ungefär haha, rätt hääääftigt tycker jag!

Av kim andersson - 2 oktober 2014 08:52

Gårdagen var helt ok faktist. 

Hade konditionstest och jag förbättrade faktist tiden med 1minut och 13 sekunder tror jag det var! Så det

är jag riktigt glad över!  Men på eftermiddagen mådde jag jätte dåligt och va hängig så det sög men stannade 

ändå kvar de sista lektionerna. 

Då jag kom hem gjorde jag ungspannkaka och sen pluggade jag.Runt klockan 7 så skjutsade pappa mig och Ebba till bullmark ,där var vi på ug och det var super kuligt faktist!

Idag vaknade jag och mådde inte speciellt bra igen så stannade hemma idag och får la plugga till no provet.

 

   

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards