♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg den 24 maj 2015

Av kim andersson - 24 maj 2015 19:39

Hej på er alla ,hoppas ni mår bra! 

Jag mådde inte speciellt bra igår ,mår bättre idag men blev iallafall glad då Måns vann eurovision igår,dock tycker jag personligen inteatt han var den mest värdiga vinnaren men han är ju snygg så why not.

Jag trodde verkligen att Australien skulle vinna men blir svårt för dem då de inte har några grannländer

och 90% av alla länder bara röstar på grannarna eller nån dålig låt.

Min dag har iallafall sett ut såhär:

Hade alarm på 9.00 så då gick jag upp och snabb sminkade mig och åt frukost. Efter det for jag till kyrkan med mina 

föräldrar där vi skulle efter gudstjänsten träffa konfa gruppen för att få info om lägret jag ska gå på i sommar.

Efter kyrkan for jag hem och gjorde inte så mycket tills min brorsa kom och jag och han fixade med hans

cross och sen åkte vi med den också men det var så läskigt eftersom jag bara flög

i alla gupp och det fanns inget ställe att he fötterna på så jag höll på att köra in dem i hjulet hela tiden men 

samtidigt var det kul. 

Resten av kvällen har jag bara sett på pretty little liars och vilat. Ikväll ska jag nog bara fortsätta

vila ,kanske locka håret och se partaj 21.00

   

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards