♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg den 27 juni 2016

Av kim andersson - 27 juni 2016 01:27

Hej på er!
I fredags var det midsommar afton som ni probably är fullt medvetna om. Jag firade iallafall det i stugan med några grannar och min familj. Det var jätte mysigt! På dagen åt vi lunch tillsammans och for sedan till midsommarstången och sedan åt vi middag tillsammans och bara hade det super mysigt!
Runt 23 tiden for jag iallafall och var med några kompisar istället men vi var mest och åkte runt i epan men det var skojsigt det också!
I lördags så for jag och alvina till stan på kvällen och det var riktigt skojsigt, träffade på några där också.
Idag har jag och Jennifer varit i stan hela dagen,tog bussen hem runt 19. Jag hittade iallafall jätte mycket fina kläder jag verkligen vill ha men får se om jag köper dom eller inte (har lagt undan dem tills imorgon). Är verkligen så sugen men blir rätt så dyrt!:( I sånnahär lägen skulle de inte vara helt fel att vara miljonär..
Nu ska jag iallafall snart sova och får se imorgon vad dagen har att erbjuda!
Kram!

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards