♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av kim andersson - 6 mars 2014 16:03

Hej alla! 

Än så länge är det en toppen semester! Jag börjar faktist få lite färg, mest fräknar dock,gaaaaa så fult!Men inget att göra åt, i guess,då ser de iallafall ut som att jag är lite brun i ansiktet gahahhhaa. 

Idag har jag iallafall varit på hästridning i 2 timmar , ush fy blä så läskigt!Jag är så rädd för hästar så jag ville inte ens fara men jag vart typ tvingad haha. Överlevde iallafall turen, mer eller mindre.. Det gjorde ont att sitta där så länge och behöva styra hästen och allt dedär. Men eftersom jag tvivlade på att jag skulle överleva efteråt så fick min häst ha ett rep från den till guidens häst ifall att den skulle bli helt crayy, fast den vart bara det på slutet eftersom jag hade rep typ lol. Den ville ju gå in i guidens hästs röv men då hoppade ju den hästen till & då hoppade min till.. Taskigt läge där alltså haha.Tillslut var vi iallafall tillbaka till hästfarmen, alla andra tyckte det var toppen kul men det tycker icket jag!

Senare ska vi nog till något brittiskt café iallfall så det blir kul! 

 

Bilder kommer i ett annat inlägg.

 

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards