♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg den 22 mars 2014

Av kim andersson - 22 mars 2014 22:16

Hej alla!

I måndags var det då första dagen på skolan efter jag varit i spanien. Dagen var okej. Det började ju 2 nya i min klass då så det va ju intressant. Dom verkar då tycka om klassen... Själv tycker jag inte det.

På tisdagen så hade jag matteprov, det gick..ja,sådär. Jag fick iallfall E så det är då bra!:) 

Resten av veckan så pluggade jag typ inför fredagen då jag hade so redovisning. Tillslut då vi hade redovisningen så gick det faktist bra! Jag fick med det viktigaste tror jag och det vart inte så mycket över 90 sekunder(det mesta man skulle ha) hoppas jag iallfall! 

Efter skolan så for iallfall Alvina och Victoria med hem till mig, då fixade jag deras naglar,gjorde gelénaglar. Det vart ju ganska bra ändå! Men sen på kvällen så for vi till ug med Engla också och bara var där, det var hyfsat kul. Suger att det är på skolan nu! Man är typ inlåst ju! 

Idag har jag, camilla,engla och alvina varit på stan och shoppat.:) Jag hittade 3 saker, en grå tröja från bikbok, en skaterskirt från h&m och en "jumboeye pencil" från någon random affär som jag aldrig vet namnet på... Är iallafall nöjd med mina köp! 

Nu ser jag Valentiensday eftersom den går på tv och snapar. 

kramar till er alla!

       

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards