♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Direktlänk till inlägg 15 mars 2014

HEMMA

Av kim andersson - 15 mars 2014 17:20

Hej alla! 

Var framme i umeå imorse. Resan gick bra, jag såg först film på datorn med mammiii ,vi såg Valentines day! Sen somnade jag ett litet tag sen så försökte jag typ hitta en skön "possition" att sova i resten av flygresan... Tillslut då vi var framme och hade tagit bagargen så åkte vi hem och mötte min syrra vid dörren som hade tydligen städat och fixat lite fika,that's good.. Somnade iallafall runt klo9ckan 8 imorse och vaknade runt 14 idag. Nu har jag testat lite smink som jag har köpt i spanien och gett min syrra hennes presenter hon skulle få av mig. En ungefär likadan ryggsäck som jag har fast ett annat ljustmönster och sen fick hon två Babylips.Hon vart då jätte glad så det verkar ju som lyckade köp! 

Sen visade jag henne min nya britney spears parfym där man får två parfymer, Fantasy och Midnight Fantasy tror jag dom heter. Vi märkte iallafall att Midnight fantasy luktade som en victoria secret bodymist så det gillar jag!!! Ikväll får jag se vad som händer,troligen ska jag bara slappa men får se om jag är med någon!:)  

På måndag blir det iallfall skola, yuckkkk... Vi ska typ få nya klasskamrater i vårklass då också. Det blir ju.. intressant.... Saknar alla vänner iallafall men inte skolan dock... gosh! Ligger efter i skolan nu dessutom, ska ha matteprov på tisdag och jag är inte klar med kapitlett men kbk haha sen har vi so redovisning i veckan, hatar so. 

Nu ska jag lyssna på lite mer musik för att komma på bättre humör! Syns!!


 

ps. följ min spotify lista!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kim andersson - 20 september 2016 20:21

Här är några bilder från sommaren och senaste tiden.  (visste inte vilka som ville vara med så tog inte med jätte mycket på kompisar osv)                                                                        ...

Av kim andersson - 28 juni 2016 22:44

Shoppade lite nya kläder igår! Två par byxor från bikbok för 299kr styck, ett croppat linne för 149kr också från bikbok och en klänning för 249kr. Sen har jag också köpt en bomberjacka från Gina Tricot för 399kr. Super nöjd med köpen men är dock ...

Av kim andersson - 27 juni 2016 01:27

Hej på er! I fredags var det midsommar afton som ni probably är fullt medvetna om. Jag firade iallafall det i stugan med några grannar och min familj. Det var jätte mysigt! På dagen åt vi lunch tillsammans och for sedan till midsommarstången och se...

Av kim andersson - 23 juni 2016 04:45

Detta är en av de finaste låtarna jag hört! Verkligen värd att lyssna på! ...

Av kim andersson - 22 juni 2016 21:48

Hej på er! Ääääntligen är det sommarlov! Känns dock inte riktigt som det än då vädret har varit så dåligt! Som vanligt är jag tillbaka och bloggar nu efter att inte bloggat på super länge. Blir altid så för mig hehe och  varje gång jag ska börj...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards