♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg under mars 2014

Av kim andersson - 3 mars 2014 20:21

Hej alla!
Jag har det super här! Om man ignorerar att jag har brännt upp mina kinder å de svider.:( Men annars är det super! Bad,sol & shopping! Köpte en handväska igår, tycker om den väldigt mycket! Köpte också några smink produkter som inte finns i Sverige igår, det finns mycke här faktist!
Hörs!


[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av kim andersson - 1 mars 2014 12:09

Hej alla fina!
Vaknade 5 imorse och steg upp och packade i de sista och åt frukost osv. For sedan till Umeå runt klockan 6 sedan for planet typ 8.:))
Så nu är jag då påväg i flyget till Spanien! Vi har 2 timmar och 23 minuter kvar.:( Jag har då pluggat lite matte, sovit eller ja vilat och sett lite film och lite My Little Ponny badass feeling på de!;) Nu är jag iallafall less på att åka, det är varmt och man kan knappt vara inne på många sidor på datan, internet är inte tipptopp precis men jag har iallafall musik och man kan ju vara inne på mobilen och blogga osv.:) Nu ska jag iallafall läsa lite av min svenskabok eller läsa tidningar och kanske göra mer matte.
Vi hörs senare!

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards