♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av kim andersson - 6 januari 2014 16:33


Idag så har jag bara slappat och försökt att plugga NO eftersom jag har prov på det om typ 3 dagar. Pluggandet gick inte så bra, läste två sidor sen slockna jag, det är så sjukt tråkigt att läsa om atomer och skit! 

Hoppas iallafall att det blir bättre i skolan detta år, hoppas verkligen att våran no lärare har blivit sparkad eller flyttat tillbaka till skåne! Om vi inte får en ny lärare så kommer jag aldrig lära mig något av lektionerna med henne! :((((((( 

Hursomhelst så måste jag försöka att få godkänt på dehär provet iallfall eftersom jag har typ 2 andra omprov på NO som jag också måste klara. 

Igår så var jag iallafall hos moster med familjen och åt middag och såg på hockey.  Jävla Finnland :((( 

I förrgår snabbfor jag in på h&m och köpte lite smink också gaha, suger på att sminka mig och allt men hursomhelst så köpte jag :

  • H&m's lösögonfransar som kostade 50 kr 
  • Lòréal Super Liner Gel Intenza som kostade 120 eller nå sånt
  • H&m's BB-cream fondation borste som kostade 80 eller något sånt.

 

         

Av kim andersson - 6 januari 2014 16:06

Jaa som ni ser så är denhär bloggen ganska så tom. Min blogg vart typ borttagen ,vet inte hur det gick till men ja, ska fixa inställningarna och allt dedär på bloggen nu så den ska bli lite finare.   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards