♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg den 27 januari 2014

Av kim andersson - 27 januari 2014 20:34

 

Heeeeeej. Skypar med Robin nu och ser En starkäventyrs resa med morgan och Ola-conny gaha, bästa programet jaow! Idag så vareee ju chill skoldag, på bilden så gick jag och alvina ut och fotade lite sen på musikprofilen så var jag och Viktoria i 75an ensama så vi körde party med Rosa låten "to win my love" gaha det var så kul fast sen kom min musiklärare och då vart det akward så vi ba "vi ska köra den se så vi testar att sjunga den" hahahahhaha. Roligare om man var me;) Efter skolan så gick jag hem såklart sen såg jag Gossip girl och sen gjorde jag chockladbollar gaha.var så socker sugen.. Sen efter maten så gick jag pårullbandet och har nyss duschat. 

Nu kommer nå bilder sen idag tyvärr så skickade inte jag över bilden på mig på facebook så har den bara utskriven på papper på bilden:( Pluss de kommer nå bilder sen förra veckan gaha no h8 jaow, Alvina är då vacker! och hoppas jag inte får dödsstraff på en bild haha.

 

 

           

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards