♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av kim andersson - 20 januari 2014 20:37




 

I helgen så har jag: 

Fredag: var med Alvina ett tag efter skolan sen for vi på ug på kvällen.

lördag: Jag och alvina for på stan, där hittade jag 3 tröjor:))) 

Söndag: Jag och Tilde var me varan och fotade:)


Idag har jag varit så sjukt trött.:( Men hade hål imorse och sen inte så jobbiga lektioner. På musiken så håller jag och Viktoria att köra en ny låt och det går ju sådär då vi båda ska sjunga samtidigt fast olika text gahaaaa. 

När jag kom hem så gick jag bara och bädda ner mig i sängen och försökte fixa en sak till kameran så att man ska kunna styra den från datan men fattar inget, så om nån vet hur man installerar (med CD) sånt grejs till Canon så äre ba att kommentera!  Iallafall så letade jag efter skridskor efter det eftersom vi har det imorgon så de blir att köra med konståkningsskridskor imorgon hahahahha, och underställ självklart gaha. Sen så har jag nyss sett Gossip girl och gått på rullbandet i en halvtimme:)

I helgen så ska jag och Tilde iallafall kanske ha sleepover haha och sen maybe fara på stan så de blir ju super!

 

                        

 

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards