♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av kim andersson - 1 februari 2014 19:42

Heeeej, idag har jag varit i Umeå med Emil å vi va me nå andra ett tag å. Hade tänkt mig att se invigningen men Emil fick lite pms då vi stod där för de var proppat med folk men jag stod på nån grind så jag såg en skärm men  vi drog därifrån och köpte saker istället.:) Men då jag kom hem så såg jag på eld saken på datorn men alltså vad fan håller dom på med? Om Umeå ska vara såndär huvudstad grej så ska de ju inte vara om umeå eller? De prata och sjöng ju bara på samiska och vem i umeå kan de? jo ingen GAAAAHHHH blir sur!!Nu lär ju alla tro att alla pratar samiska i umeå (och nej jag har inget imot samer osv ,de är bara konstigt för umeå är inte så). Nu så ligger jag iallafall i sängen med myskläder och  ser "are you the one?" och äter chips och godis som jag köpt idag!:) 

             

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards