♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg den 28 februari 2014

Av kim andersson - 28 februari 2014 21:16


Hej alla!

Idag har vi som sagt haft "fräcka fredagen" , vi slutade typ 20 över ett eller något sånt, najsnajs. Ikväll så har jag packat resväskan klart och handbagage sen så tvär for jag till ica med Calle, jag köpte en munk och han köpte nån yoghurt tror jag. Imorgon så smäller det! Då tar jag flyget Spanien! Blir så skönt att få komma bort! Ska uppdatera där

ifrån så mycket jag kan.:)

                      

Av kim andersson - 28 februari 2014 12:13

Heej!

Idag har vi fräckafredagen som är jätte skönt! Ingen lärare får damp då man går ut hela tiden och inte ser på film, alltså man får välja vad man ska göra idag, typ alla tjejer i vår klass iallafall valde film för då behöver man inte göra nå och man får ta med sig snacks och så!:D

Nu har vi iallafall fått skoldatorerna så det är ju rätt så najjs fast jag kan inte ladda ner crome eller spotify eller nå för man måste vara admistör eller va det nu heter ,det suger!:(((

Hörs!

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards