♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av kim andersson - 4 februari 2014 22:16

Hittade just några as söta gifs på http://austinmahone.tumblr.com/post/75545321507 ,de är från hans senaste musikvideo till låten Mmm Yeah, han är såååå perf!*.* 

            

 

 

 

För er som inte sett videon-> 

Av kim andersson - 4 februari 2014 21:46

 

 

 

Hellojjj allaa. Idag har jag,Ylva,Tilde varit och ätit på hålet, så yummiiiiiiii! Efter de hade vi skridskor och det var faktist as roligt! Pluss så var det ju bra väder så jaaa.:) Först körde vi typ brännboll och sen hockey. Måste säga att jag nog var sämst av alla på bränbollssaken eller jag får ju iväg bollen då jag slår men sen ska man ju köra i full fart till en kon och jag kan inte tvär bromsa sådär bra som alla andra kan så jag fick köra runt i cirklar eller stannas av sarjen gahahaa, kom inte ett helt varv en enda gång gahahaa men de var ändå kul! Ikväll så har jag iallafall duschat och pluggat lite SO så de har ju varit piss tråkigt! Men nu lyssnar jag på mysig musik ni kan ju lyssna på låtarna jag "länkade". Gamla men super bra! Imorgon så har jag iallafall sovmorgon på morgonen men ska som vanligt dit på sovmorgonen så jag kan jobba extra, måste egentligen göra tekniken men vill inte det alls så får se. 

     *gammal bild men bjööd på den så de blir nå bilder*  

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards