♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

Direktlänk till inlägg 22 januari 2014

young love even when we're old.

Av kim andersson - 22 januari 2014 16:25


Hej, dagen har varit ganska okej ändå. Snabb. Först hade vi skolansval och då gjorde jag lite SO eftersom jag inte hade gjort klart läxan sen hade vi piss no och sen lunch och sen skulle vi ha svenska men 7D sa att vi inte hade nån lärare då så jag,ylva och elsa for till Ylva och åt vofflor men sen fick vi veta att de hade hittat en vikarie så då fick vi springa från henne till skolan, jag dog för jag har värdens sämsta kondis också hahahhaa! Men tillslut var vi framme, typ 30 min sen eller nå sånt men vi fick ändå ingen frånvaro så de var ju bra!:) Sen ja på svenskan hade vi datorerna så det vart mest facebook men skrev lite på en saga också haha #badass

Efter de hade vi musik och so iallafalll, so sög som vanligt men de gick ganska snabbt. Nu så har jag ba stekt upp nå pannkakor och ätit lite sallad,så gott!:D Ikväll blir det att göra SO läxa, överföra bilder på mig,elsa och ylva somvi tog på bilden igår och SOVAA! 

 

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kim andersson - 20 september 2016 20:21

Här är några bilder från sommaren och senaste tiden.  (visste inte vilka som ville vara med så tog inte med jätte mycket på kompisar osv)                                                                        ...

Av kim andersson - 28 juni 2016 22:44

Shoppade lite nya kläder igår! Två par byxor från bikbok för 299kr styck, ett croppat linne för 149kr också från bikbok och en klänning för 249kr. Sen har jag också köpt en bomberjacka från Gina Tricot för 399kr. Super nöjd med köpen men är dock ...

Av kim andersson - 27 juni 2016 01:27

Hej på er! I fredags var det midsommar afton som ni probably är fullt medvetna om. Jag firade iallafall det i stugan med några grannar och min familj. Det var jätte mysigt! På dagen åt vi lunch tillsammans och for sedan till midsommarstången och se...

Av kim andersson - 23 juni 2016 04:45

Detta är en av de finaste låtarna jag hört! Verkligen värd att lyssna på! ...

Av kim andersson - 22 juni 2016 21:48

Hej på er! Ääääntligen är det sommarlov! Känns dock inte riktigt som det än då vädret har varit så dåligt! Som vanligt är jag tillbaka och bloggar nu efter att inte bloggat på super länge. Blir altid så för mig hehe och  varje gång jag ska börj...

Presentation

Fråga mig

15 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

translate the blog


Ovido - Quiz & Flashcards